Kerim!

Sezon başında performansa değil potansiyele bakmayı öğrenemedi gitti bizim ahali… Her sene aynı terane; bu Beşiktaş'tan bir cacık olmaz!..
İşin ilginç tarafı başlangıçta gerçek potansiyeli göremedikleri için ligin sonunda alınan her dereceyi de başarı kabul edip "Bu kadroyla bu kadar" demeyi de ihmal etmezler. Hiç değişmediler 50 senedir.
Her neyse biz onları kendileriyle baş başa bırakıp kendi öngörülerimizi paylaşalım… Madde bir; Beşiktaş kadro anlamında bir sorun yaşamaz ve bu kadro yine yarışın içinde kalır… Madde iki; asıl sorun Bilic'in geçen sezon yaptığı yanlışlara devam edip etmeyeceğidir. Elindeki kadroyu, arkadakileri küstürmeden kullanan bir Bilic ile ise Beşiktaş zirvenin ortağı olur.
Madde üç; Biliç ısrarla oynatır ve etrafına da al-ver yapabileceği doğru oyuncuları koyarsa Kerim Frei sezonun en çok konuşulan ismi olur. Wigan karşısında ilk yarıda 4-2-3-1 düzenini deneyen Bilic, Pektemek'i tek forvet oynattı.
Bilic, ikinci yarıda Cenk Tosun ve Ömer öne çekip 4-4-2'ye döndü.
Bu düzen Beşiktaş'a daha uygun gibi göründü. Forvetin biri Pektemek olur yanına kim gelse olur!
Uzatmayalım, performansa değil potansiyele göre konuşacaksak; Franco, İsmail, Motta, Veli, Atiba, Kerim, Oğuzhan, Olcay, Cenk Tosun, Demba Ba Beşiktaş'ta çıtayı yükseltecek oyunculardır.

ETİKETLER: Beşiktaş
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.