Ekmek mi, çiçek mi!

Quaresma geldiği günden beri Beşiktaş'ın tatlı belasıydı.
İsyankar hali onu taraftarın gözünde yeni Pascal haline getirmiş ve namıyla tribünler inlemişti. Şimdi tatlısı gitti, belası kaldı! "Fedakarlık yapmaya hazırım" açıklamasını internette okuyunca akşam Samet hocanın yanında aldım soluğu. "Hocam, bu doğruysa Quaresma olayı yeni bir boyut kazanabilir mi ne dersiniz?" diye sordum.
Hoca şaşırdı, düşündü, "Öyle bir açıklama yapıp yapmadığını bilmiyorum ki!" dedi ve sonra şu gerçeğin altını çizdi; "O, yönetimin işi!"
Bunu söylerken "Ben parasından dolayı istememezlik yapmadım ki, fiyatı düşünce kararım değişsin" diyordu aslında.
Gerçeği ararken bir niyet okuma yapacaksak, hocanın demek istediği net olarak buydu.
Gerçekçi düşünmek
Portekizli gerçek anlamda fedakarlık yapma kararı alıp başkan Orman'ın dediği 2 milyon euro çizgisine inseydi, Aybaba tüm muhalefetine rağmen Q7'yi kampında görebilirdi.
Taraftar istiyor, hoca sistemine uygun olmadığı gerçeğini görüp eleştirilere göğüs germe pahasına tavır koyuyor, yönetim de hocanın arkasında duruyor.
Taraftar demişken bir yandan "Quaresma kalsın, yılda 3.5 milyon euro alsın" diyenlerin öte yandan "Voleybol şubesi neden bir yıllığına da olsa lige ara verdi" diye sorgulamaları ilginç.
Beşiktaş yönetimi gerçekçi hareket ediyor, taraftar da öyle yapmalı.
Sofrada ekmek yokken vazoda çiçek aranmaz. Şimdi konu ekmek, çiçek değil.
Bazı Beşiktaşlılar bunun farkına varsalar iyi olur.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.