Muhasebe

Terim'e sorsalar; "Fenerbahçe'de hangi üç isim oynamasın" diye; kaleci Altay, Gustavo ve Valencia'yı tercih etse buna kimse şaşırmazdı.
Üstüne üstlük göklerden gelen bir tavsiye(!) ile Pereira "dörtlü"ye dönmüş ve Szalai'yi ile Pelkas'ı yedek bırakmıştı.
Mohamed yerine, Morutan tercihi Kerem'in golündeki asist(!) nedeniyle "doğru" gibi dursa da genç Rumen top kaptırmada sezon rekorunu zorladı (belki de kırdı).
Sadece İrfan kalitesindeki birinin atacağı bir pas ve sadece Mesut meziyetinde bir oyuncunun atabileceği bir golle skor 1-1'e geldi.
1-0 öndeyken böyle bir kontra golü yemek inanılmaz derecede abesti bence. Pereira, yediği golde dörtlüye geçmenin bedelini ödemişti fakat G.Saray hangi sebeple öyle bir gol yemeyi başardı anlamak imkansız.
Fatih hocanın Taylan ve Diagne'yi sahaya sürüp, Morutan ve Halil'i yanına alması maçın senaryosunu değiştirdi.
Herkesin muhtemel on birinde yer alan Mohamed'in yerinde olsam o dakikada menajerim ve Bordeaux sportif direktörünün içinde olduğu bir mesaj grubu kurardım doğrusu.
Hakem Meler'in Diagne'nin golünü VAR'da izleyip saymadığı enstantanede "üstte" bir itme mi var yoksa "altta" bir takılma mı, ekrandan anlayamadım; kararı otoritelere bırakıyorum. Maçı on kişi tamamlayan rakibini son dakikalarda bunaltan Galatasaray Crespo'nun sıra dışı golüyle ağır bir yara aldı.
Lig şampiyonluğu için iddiası iyice yitiren sarı kırmızılarda bu yenilginin ve hatta sezonun muhasebesi için UEFA grup maçlarının bitmesi beklenecektir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.