Fırtına iyi yolda

Necmi Perekli
Ne olduğu belli olmayan bir sistem ya da sistemsizliğin öne çıktığı bir karşılaşma: iki takım da plansız ve programsızdı.
Hiçbir öyküye dayanılmadan, hiçbir esasa bağlı kalmadan kazanmayı amaçlayan iki takım Bursaspor ve Trabzonspor. Oysaki iki takımın da şiddetle puana ihtiyacı vardı.
Oynamaya çalışılan futbolun kalitesi bu şekilde olmamalıydı. Bir ilk yarı sormayın gitsin. Uzun kros ve diagonal paslarla pozisyon arandı.
Alan savunmalarında dikkatli tedbirli olmaya çalışan iki takım, birbirlerine bu alanda net gol pozisyonları vermediler.
İlk 45 dakikalık zaman içerisinde Trabzonspor yan beklerini hücuma katarak netice almaya gitti. Ancak ileride Ekuban ağır ve yalnız kalınca, bordo-mavili takım pozisyonlardan uzak bir oyun sergiledi.
***

İkinci yarıya Trabzonspor, Abdülkadir'i oyuna alarak başladı.
Bu değişiklik özellikle orta sahada canlılık ve hareketlilik getirdi. Nitekim ceza sahası üzerinden enfes şutu Fırtına'yı skorda bir tık ileri taşıdı.
Bordo-mavili ataklar bu golle bitmedi. Bu defa verilen penaltı Trabzon'u ikinci gole yaklaştırdı.
Ancak Sosa bu avantajı değerlendiremeyince, bordo-mavili takım oyunun sonlarına doğru strese girdi. Ve oyun üstünlüğünü Bursa'ya kaptırdı. Savunmaya çekildi skoru korumaya çalıştı.
Netice olarak son 5 maçlık periyoda bakıldığında; Trabzon'da futbol ve futbolcu, düzen ve sistem olarak birtakım iyileşmeler görünüyor. Son maçlarını da kazanmasına rağmen istikrarı ve pozitif tabloyu hala yakalayabilmiş değil.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.