İşte bu olmadı

Necmi Perekli
Bir ilin taraftarını, takımlarının oyuncularını yöneticilerini, halkını bu denli germek Trabzonspor ile Fenerbahçe arasında bu kadar husumeti körüklemenin Türk futboluna neler kazandırdığını (!) gördünüz mü?
Bu sonucun sadece Trabzon'u her Allah'ın günü 2011 kupası ile gerip, yatırıp kaldıran Trabzonspor yöneticileri değil, bu tablodan Türkiye Futbol Federasyonu olarak sizler de sorumlusunuz.
Zira ortada bir tenakuz var, çözülmemiş bir problem var, bu problemi ortada bırakırsanız bunu çözüme bağlamazsanız bu insanlar devamlı olarak kördüğüm ile yatıp, kalkarsa sonuçta sahalarda olacak olanlar bunlardır.
Bravo bunu yapanlara!
Maçın oynanması esnasında seyircinin bir rakip takım oyuncularına ve kalecisine bu denli sarkmasının ne anlamı ve ne gereği vardı söyler misiniz. Takımın seyircisine tabii ihtiyacı var, tezahüratına elbette ihtiyacı var fakat kimse kusura bakmasın provokatör seviyesinde seyirciye asla tahammül yok.
Oldu mu şimdi bunu mu istiyordunuz. Alın işte size Trabzonspor kulübüne ettikleriniz sizin on kat düşmanlarınız bir araya gelse yirmi tane Fenerbahçe rekabeti bir araya toplansa bu seviyede bu kulübe zarar veremezdi.
Hadi bakalım şimdi hayırlı olsun. Hayrını görün bakalım.
Acaba maç oynansa idi sonuç ne olurdu diye düşünmek dahi istemiyorum.
Zira bu stresle bu kadar gerginlikle bu sahada futbol oynanması da asla mümkün değildi.
İnsan sevdiğine bilerek veya bilmeyerek nasıl böyle kötülük yapar, anlamak mümkün değil.

ETİKETLER: Trabzonspor
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.