Haberler ve kapanış

Hakkı Yalçın hakki.yalcin@fotomac.com.tr
İki ayrı devre iki Fenerbahçe.
İlk yarı futbolun olmadığı bir sezon sonu partisi. Antalyaspor beraberliğe vidalanmış.
Orta alan kalabalık, savunma hiç riske girmiyor.
Fenerbahçe'ye bakıyorum, tekdüze bindirmeler ama inanç yok. Kuş uykusunda bir Fenerbahçe var sahada.
Bienvenu, sezon sonu indiriminde vitrine çıkmış gibi.
Stoch kekeliyor. Ortak dili top şişirmek olan orta alan, yok sayılan cisimlerden oluşmuş.
İlk yarıda iki takımın da net bir pozisyonu yok.
***

Fenerbahçe takımına bakınca, göze çarpan bir gerçek var. "Alex'in yokluğu, diğerlerinin varlığından değerli."
***

İkinci yarıda Fenerbahçe'nin 2 değişiklikle takım olma gerçeğine dönüş yaptığını gördük.
İki kale önünde renkli pozisyonlar izlerken, Antalya'da Sedat'ın işçiliğini ve inceliğini. Fenerbahçe'de Baroni'nin golü düşünen yanını alkışladık.
Ardından da 62. dakikada Sow, bir golcünün olması gereken yerde bulunması halinde, sonuca nasıl etkisi olacağını gösterdi.
Antalya tek hamlede mat.
Kuş uykusundan uyanan Fenerbahçe'nin maçı koparışı.
***

Fenerbahçe ikinci yarıdaki futboluyla geceden başı dik çıktı.
Antalyaspor bu sonuca rağmen, Samsun'dan gelen haberle, küme düşme gezintisinden talihin tahtına çıktı.
***

Haberler ve kapanış.
Ligin ilk macerasını bitirdik, şimdi meselenin ticari kısmındaydız.
Ne yani bu Play Off denen tüccarlıkla ligin itibarı mı arttı?
Neyse, futbol erdi muradına.
Play Off çıksın kerevetine.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.