Aman panik yapmayın!

Galatasaray'ın İngiltere'den Jo'yu getirmesi ile birlikte, Fenerbahçe taraftarının transfer beklentisi arttı. "Biz kimi alacağız?" diye merakla bekleyen, gazetelerdeki şişirme haberler ile ümitlenen kalabalığın üstüne bir de Divan Kurulu toplantısında başkan vekili Nihat Özdemir benzin döktü. Özdemir, "Daha iyisini getireceğiz" demekle kalmadı, bir de bunu "Çarşamba- perşembe" (yani dün ve bugün) olarak tarihledi. Bu tür "panik" havasının Fenerbahçe'de birçok yanlış transferi ve boşa giden milyonlarca euro'yu beraberinde getirdiğini hatırlatalım. Maldonado'nun, Josico'nun, Kezman'ın ve veya Güiza'nın böylesine "tatmin"duyguları içinde yapıldığını biliyoruz. Ve eminim ki Aziz başkan, sokakta konuştuğu, bir yemekte karşılaştığı taraftarlarından, "Biz kimi alıyoruz başkan" sorusuna gereğinden çok muhatap olduğu için devamlı kurmaylarını topluyor, bu beklentiyi karşılayacak "isim" arıyordur. Burada önemli nokta "isim". Alınan futbolcu yararlı olur mu, takıma bir şeyler katar mı, uyum sağlamazsa "ikinci eli" olur mu diye düşünmezler. Ünlü birini getirip, ağızlara bir parmak bal çalmayı isterler. Yeni bir felaket Fenerbahçe'nin kapısındadır diye düşünmemiz o yüzden yanlış değil. Bir de yaptıkları açıklama ile kendilerini bağladılar. Bu "panik" havasında yeni bir 33'lük gelmemesini ummak tek çaremiz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.