Yetersiz olan kim?

Fenerbahçe yönetimi, Daum'un önüne koyduğu sözleşmede lig şampiyonluğuna bir milyon euro prim koyuyor, Avrupa Ligi'ne ise 800 bin euro. Taraftarlar ufuklarını çizmişler, hedeflerini belirlemişler. Bu karara katılmasak da saygı ile karşılıyoruz. Çünkü kapasite gerçekçiliği var. Ama bu sistemin içinde kalmak zorunda değiliz. Daum "Optimistim ama aynı zamanda da gerçekçiyim" diyerek sezon süresindeki önceliği lige vereceklerini vurguladı. Avrupa Ligi için kadrosunun yeterli olmadığını, üç kulvarı kaldıramayacaklarını söyledi. Biz onun takımı üç kulvara organize etmesi için getirildiğini sanırken, aslının sadece şampiyonluk olduğunu sözleşme şartlarıyla öğrendik. Kendisinden istenmeyen bir başarı için, mevcutları niye kaybetmek istesin ki... Hedef büyütmek, aynı zamanda risk almayı da gerektirir. Daum da öyle biri değil. Mustafa Denizli çalıştırdığı takımlarla Avrupa'da oynadığı maçları önemserdi. Gerekçe olarak da, "Bizim lig şampiyonluğumuz çok. Olmayan başarının peşine düşmeliyiz" derdi. Daum'un Almanya veya Türkiye'de çalıştırdığı takımlarla hiç Avrupa başarısı yok. Kendi kariyerinde yer almayan bir başarının peşinde koşmak gibi de bir hırsı yok. Fenerbahçe, Daum'un "yetersiz" bulduğu kadro ile Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek final oynadı. O takımdan bugün beş oyuncu yok; Aurelio, Kezman, Kazım, Edu ve Carlos... Bu oyuncuların yerlerine gelenlerin bugün boşluğu dolduramadıklarını söyleyebilir miyiz? O başarıyı kazanan oyunculara, bugün "yetersizsiniz" demek komik olmaz mı?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.