Tünel felsefesi

Christoph Daum, Fenerbahçe TV'de Fatih Demirkol'un sorularını yanıtlarken, "Tünel felsefesini" açıkladı. Sorunlu dönemden çıkışı doğru analiz etmek, oyuncuları çevre etkenlerden korumak ve hedefe yoğunlaştırmak adına, uyguladıkları bir metodu... Teknik adamların işlerinin aslında ne kadar farklı ve zor olduğunu da bize gösteriyordu. Çok eleştiririz ama Christoph Daum organizasyon ve ön hazırlık konusunda gerçek bir ustadır. Çok ince detayları belirleyerek, temeli sağlamlaştırır. Sonrasında maçla birlikte bizim de eleştirilerimiz başlar. Tünel Felsefesi hepimizin hayatımızda yer alabilecek bir saptama. Sadece önündeki hedefe odaklanarak, bunu başarmak adına diğer faktörleri bir kenara itmek. Sadece gideceğiniz yeri görüyorsunuz.
İLK HAMLE OLMALI
Etrafta kuş, ağaç, böcek rüzgar veya yağmur yok. Tüm mazeretler rafa kalkmış, karanlığa katılmış şekilde, sizi bekleyen durak için yoğunlaşacaksınız. MKE Ankaragücü karşılaşması öncesi de bu yaklaşım ile oyuncularını baskılardan arındırmak istedi Daum. Turgay Biçer gibi mentörleri, takımlar yıllardır bunun için görevlendiriyorlar ve onların yardımlarını alıyorlardı. Yıllarca Galatasaray, Milli Takım hatta Oğuz Çetin döneminde Fenerbahçe, mentör yardımları aldı. Futbol direktörü Aykut Kocaman'ın belki de ilk yapması gereken hamle de bu. Teknik adamı asıl işi ile baş başa bırakıp, oyuncuların yönlendirilmesi için bir mentörü de ekibe katmak. Şu anki Fenerbahçe ile mentörlüsü arasındaki farkı da ancak bu yapılırsa görebileceğiz...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.