Değişime hazırım!

Anlaşılacağı gibi, artık Fenerbahçe için ligi yorumlamayı bıraktık. Gözümüz "değişimin" üzerinde. Aziz başkan, seçim vaatlerinden en iddialısını üç sene üst üste şampiyonluk olarak açıkladı ama beni en heyecanlandıran "değişim" kelimesiydi. Hatta "köklü değişim". Bu fiili de futbol takımı için kullandılar. Değişimin yönetimden başlayacağını bekleyenler, elbette yanıldılar. Değişen üç isimden ikisi; (Abdullah Kiğılı ve İlhan Ekşioğlu) zaten eski yöneticilerdi. Yani yönetimde bir değişim yok. Eskisi gibi duruyorlar. Bu da bize son üç yıldaki çöküşün nedeni olarak kendini veya yönetimde bir hata veya eksiklik bulmadığını gösteriyor. Tesisler veya gelir kaynaklarında zaten bir sorun olmadığına göre, artık futbol takımının nasıl değişip, savaşçı" olacağını bekleyeceğiz. Değişimin ilk etabında Aziz başkan "soyunma" odasına ineceğini belirtti. Kendisi, "1.5 yıldır inmiyordum" dedi ama Zico'nun kardeşi Edu ile nerede kavga etmişti? Neyse... Yine bilineceği üzere, Aziz başkana en sert eleştirileri yapan yazarlardan biriyim, belki de birincisiyim. Ama eğer dediklerini, vaatlerini "söz" olarak bırakmaz, Fenerbahçe takımını profesyoneller tarafından yönetilen, başkan veya yönetim kurulu tarafından da kontrol edilip, denetlenen bir birim haline getirirse, ben de bir söz verir, ben de değişirim. Sayın başkan eğer teknik direktörlük yapmak istiyorsa, Bank Asya'da veya İkinci Lig'de alacakları pilot takımlarda bu hırslarını giderebilir. Ağzımızı açmayız.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.