Kongreye çeyrek kala

23 Mayıs'ta Fenerbahçe'yi üç yıl yönetecek başkan ve yönetim kurulu seçilecek. Ama ortada aday yok. Aziz başkan kararını bir türlü veremedi. Sokaktaki çocuk bile devam edeceğini biliyorken, Aziz başkan "Yeniden adayım" açıklamasını yapmıyor. Sürekli bir pompalama var. "Yeni adaylar çıksın, projelerini açıklasın" deniyor. Doğru da söyleniyor. Ama Aziz başkanın yeni projesi nedir? Eskisinden daha farklı, daha iyi ne yapacak? Bütün bunları konuşmayıp, "Bakın zaten kimse de çıkmadı" diyerek, yine tek aday mı olacak? Evet, aynen öyle olacak.
MUTLAKA ADAY ÇIKARMALI
Aziz Yıldırım'ın devam etmesi, son 3 yıldaki futbol çöküşünden dolayı "başarısızlık" yaftasından kurtulması için gerekiyor. Yoksa geçen 11 yıla, bunca tesise ve kulübün yakaladığı ivmedeki katkılarına yazık olur. Yanlışlarından arınmayı başarmış, asli görevi olan başkanlığa geri dönmüş, kulübün işlerliğindeki tüm birimleri, "denetleyerek" yönetmeyi ilke edinmiş, profesyonellere sorumluluk kadar "yetki" de veren başkan modeli yaratmalı Yıldırım. Bunları yapmadığı için, bugünkü durumu yaşıyor. Geçmişi "tesadüf" olmaktan çıkarması için bu kulübü önce kendi kalıplarından kurtarması lazım. Ve Yıldırım'ın karşısına mutlaka aday çıkarmalı Fenerbahçe kongresi. Kulüp içinde rekabeti sağlamalı. Eleştiri ortamını yeniden oluşturmalı. Denetleme mekanizmasını çalıştırmayı başarmalı. Kulübün tek dinamiği Aziz başkan olursa, önlerindeki üç yılın, geçen üç seneden farklı olacağını kim garanti edebilir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.