Büyüyen Türkiye'nin büyük gazetesi Fotomaç günde 1 milyon 182 bin okura ulaşıyor

Türkiye'nin en çok satan spor gazetesi Fotomaç; Basın İzleme Araştırmaları Komitesi (BİAK) tarafından yapılan Türkiye Basın Okurluk Araştırması'nda büyüklüğünü ve farkını bir kez daha ortaya koydu. Gazeteniz Fotomaç; 'hedef' kitlede Türk spor basınının erişim lideri çıktı. Büyüyen Türkiye'nin büyük gazetesi Fotomaç, her gün tam 1 MİLYON 182 BİN OKURA ulaşıyor.
TEŞEKKÜRLER TÜRKİYE!
BİAK'ın (Basın İzleme Araştırmaları Komitesi) 1 Mart 2010 ile 28 Şubat 2011
dönemini kapsayan ve 41 MİLYON 800 BİN kişiyi temsil eden son araştırması; FOTOMAÇ'ın TÜRKİYE'NİN EN ÇOK OKUNAN VE EN GÜÇLÜ SPOR GAZETESİ olduğunu yine belgeledi.
Türkiye Basın Okurluk Araştırması; 1997
yılından beri yazılı basın için ortak değer oluşturmak amacıyla BİAK (Basın İzleme Araştırmaları Komitesi) yönetiminde yürütülmektedir. Türkiye'nin özellikle kentsel bölgelerinde yapılan araştırma kapsamında 26 İL ve 24 İLÇEDE 48 BİN KİŞİYLE evlerde yüz yüze görüşülerek yapılan araştırma, gazete ve dergilerin okunma oranları (erişimleri) okur profilinin saptanmasını hedeflemektedir. BİAK tarafından TNS Araştırma Şirketi'ne yaptırılan araştırma, tam 41 MİLYON 800 BİN KİŞİYİ temsil etmektedir.
Yıllardır Türkiye'nin en çok satan spor gazetesi olma özelliğini sürdüren Fotomaç, okurlarından aldığı müthiş destek ile her geçen gün daha da büyümüktedir.
Evet! Fotomaç, artık büyüyen Türkiye'nin büyük gazetesi olmuştur.
Fotomaç; büyük gazete olurken de reklam ve promosyonlara milyon dolarlar harcamadan; sadece haberleriyle büyümüştür. Yani gücünü siz okurlarımızdan alarak hep zirvede yer almıştır. Bundan sonra da okurlarımızın sayesinde büyüklüğümüzden hiçbir şey kaybetmeden, büyümeye devam edeceğiz.

Büyüyen Türkiye'nin büyük gazetesi Fotomaç; AB SES Grubu'na erişimde de spor basınının bir numarası oldu.

AB SES Grubu'nun ne demek olduğunu şöyle ifade edeyim: Kişilerin yaşam standartlarını gösteren bir endekstir aslında. Hesaplamasında sadece hane halkı gelirine bakılmaz.
Kişinin mesleği, eğitim düzeyi, evdeki eşya sahipliği durumu gibi birçok değişken kullanılarak ''SES'' hesaplanır. AB grubu sosyal sınıflar içinde satın alma gücü en yüksek gruptur. Bu nedenle reklamverenler bakımından büyük önem taşır.
Fotomaç; cinsiyete göre okur sayıları bakımındanTürkiye'nin en çok erkek okura sahip gazetelerinin ilk sıralarında yer alıyor.

BÜYÜYEN TÜRKİYE'NİN
BÜYÜK GAZETESİ FOTOMAÇ DİYOR Kİ;
Her transfer döneminde olduğu gibi bu transfer döneminde de takımlarınızın yeni transferlerini gün gün yine Fotomaç'tan takip etmenin ayrıcalığını yaşıyorsunuz. Fenerbahçe'nin Emenike, Orhan Şam ve Serdar Kesimal transferlerini, Galatasaray'ın Elmander ve Selçuk transferlerini, Beşiktaş'ın Mustafa Pektemek, Veli Kavlak, Tanju Kayhan ve Burak Kaplan transferlerini, Trabzonspor'un Zokora, Eren Albayrak ve Sercan Kaya transferlerini yine herkesten önce Fotomaç'tan okudunuz. Tüm takımlarımızın transfer pazarlıklarını ve transferlerini bundan sonra da ilk Fotomaç'tan okumanın ayrıcalığını yaşamaya devam edeceksiniz. İddaaseverler; yaz aylarında bile Fotomaç'ta iddaa heyecanının hiç bitmediğini biliyorsunuz.
Türkiye'nin şampiyon iddaa dergisi Fotomaç İDDAALIYIZ, bu yaz da dev iddaa uzmanı kadrosuyla para kazandırmaya devam edecek. Yarışseverler; At yarışı tutkunlarının yıllardan beri vazgeçilmez alışkanlığı Fotomaç TEMPOCU, her gün yarışseverlere kazandırmaya devam ediyor.
Parayı uzakta aramayın! Her gün Fotomaç'ın ücretsiz eki TEMPOCU'ya bakarak 6'lı oynayan, parayı kazanır. Fotomaç'ı her zaman zirvede tutan tüm okurlarımıza sonsuz teşekkürler ederiz.
Hayatın güneşi hep üzerinizde olsun...



X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.