Fark yaratmak!

Yeni Beşiktaş'ı kurgulamaya çalışan Bilic'in karşısına çıkan temel sorun; savunmanın iki kanadı ve orta alanın göbeği. Dişine göre (!) bir ön libero bulsa savunmanın kanatlarını Tanju ve Ersan'la idare etmeye de razı.
Fakat orta saha transferi de şimdilik umutsuz vaka durumunda.
St. Pauli, QPR derken dün Bundesliga'nın önemli markalarından Schalke önünde de aynı denemeyi yaptı Bilic.
Hemen belirtelim, savunmanın sağında Tanju çabukluğuyla bölgesini koruyor, hücuma çıktığında ise bekleneni verdiğini söylemek zor. Ersan Gülüm solu kapatır mı çok tartışmalı, alışık olmadığı için zorlanıyor.
Oğuzhan, Olcay, Fernandes, Sivok geçen sezonki çizgilerini yakaladılar diyebiliriz.
Gökhan Töre çok şey yapabileceği izlenimi veriyor, ama şimdilik sadece izlenim veriyor!
Almeida içler acısı
Ön tarafta Almeida'nın durumu içler acısı. Kaçırmadığı bir gol modeli yok desek yeridir.
Her türlüsünü kaçırıyor. Hugo'nun bu halini görünce menisküs, kalp ritmi bozukluğu ve diğer tüm arızalara rağmen Beşiktaş'ın neden Eneramo diye ısrar ettiğini anlamak mümkün.
Görünen o ki ön tarafta bu sezon ne yaparsa Pektemek yapacak. Almeida'ya güvenip savaşa gitmek zor, cephede patlamayan top gibi adamı ortada bırakır. Beşiktaş henüz geçen yılki Beşiktaş'tan daha farklı olamadı ama olmaya çalışıyor!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.