Asıl sorun!

Beşiktaş bedelli askerlikten biraz daha uzun olan kamp dönemini Polonya Ligi temsilcisi Jagiellonia Bialystok (Kısaca JAGA) maçıyla tamamladı. Yeni, eski, yaklaşık 20 genç adam 21 gün içinde Samet Aybaba'nın gözünün içine bakarak, kendilerini gösterme yarışına girdiler.
Genç adamlar arasında kumaşı çok iyi olanlar var ve onlarla ilgili detaylı bilgiyi yarınki kamp değerlendirmemizde okuyacaksınız.
Beşiktaş'ın yeniden yapılanma sürecinde mutlaka kullanması gereken 5-6 genç futbolcu eleğin üzerinde kaldı diyebiliriz.
Dün gençleri JAGA karşısında bir kez daha test ederken önceki izlenimlerimi değiştirecek farklı bir şey göremediğimizin altını çizmeliyiz. Bireysel olarak öne çıkan ve geride kalanları yarına bırakıp genel değerlendirmelere devam edelim.
Çizgi ötesine geçemeyenler
Görünen o ki Beşiktaş bu sezon homojen yapıya sahip bir ekip olacak. Hasan Türk, Muhammed, Mertcan Aktaş gibi gençler ve Olcay, Oğuzhan gibi yeniler de bu rekabet ortamı içinde yer alacak isimlerden bazıları.
Bir de çizgi ötesine geçmesini beklediklerimiz vardı ve onların performansları kafa karıştırıcı. En başta Ersan ve Pektemek geliyor.
İkisi de benim beklediğim düzeyde değiller. Dün de var ama yoktular.
Mustafa önde kayboldu, Ersan ise yenilen golde rakibi seyretmekten başka bir şey yapmadı.
Bence asıl sıkıntı bu, yani çok şey beklenenlerin henüz o noktaya gelememiş olması. Samet hocanın en önemli görevi de bence kritik oyuncuları bir an önce istenen düzeye getirmek olmalı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.