Timsah 3'lük attı

Serkan Yetişmişoğlu
Geçen hafta sergilediği muhteşem futboluyla Beşiktaş'ı 3-0 ile deviren Bursaspor, 1. Akdeniz seferinde Mersin İdman Yurdu önünde tek golle sadece skoru aldı.
Yani "Hatice'yi bırak, neticeye bak" durumu hasıl oldu. Hikmet Karaman, sakat olan Edu'nun yerine Musa dışında, kazanan takımı bozmamıştı. Ancak o coşkulu takım gitmiş, yerine üretkenlikten uzak bir ekip gelmişti.
Lige pamuk ipliğiyle bağlı olan Mersin ise, Nobre, Lawal, Murat Ceylan gibi eksikleri nedeniyle maça 18 yerine 16 oyuncuyla çıkabildi.
Gölgede 25 derecelik sıcak, güneşte 28'i buluyordu. Biz bile tribünde sürekli su tükettik.
Nem oranı da yüzde 65'ti. Ayrıca Mersin gibi sıcak bir kente saat 16.00'da maç konmasının anlamını lütfen biri bize anlatsın!
Sahada bekleneni veremeyen Timsah, Avrupa iddiasını sürdürebilmek için mutlak kazanmak zorunda olduğunu biliyordu.
Ancak Bursaspor, kesinlikle hedefiyle doğru orantılı üretken bir futbol sergileyemedi. Koskoca 45 dakikayı çöpe atan yeşil-beyazlılar, ilk devrede kayıpları oynadı ve sadece 2'de 1 isabetli şut bulabildi.
Pinto hayat verdi
İkinci yarıda biraz canlanan ve 55'te Sestak'ın sağ kanada girmesiyle hücumda hareketlenen Bursaspor, 64'te asist uzmanı Batalla'nın üst üste 2. kez verdiği gol pası sonrası Pinto'nun 2. şutta ağları havalandırmasıyla nihayet golü buldu.
Kalesindeki tehlikeleri başarıyla savuşturan Timsah, 46 puana ulaşıp, Süper Lig tarihindeki 500. galibiyetine imza atarak, son 5 haftaya Avrupa iddiasıyla girdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.