VAR mısınız?

Antalyaspor'un oyun modeli üzerine biraz kafa yorulduğunda sağlam defans anlayışı ve topun arkasında takım halinde hızlı bir şekilde pozisyon alma gibi özellikler göze çarpıyor.
Burak ve Rodallega gibi iki önemli golcüye sahip Trabzonspor'un bu iki oyuncunun orta alana kadar gelip kendileri pozisyon hazırlamalarını bekliyor olması ortaya anlamsız bir oyun planı çıkarıyor.
İlk bölümde Pereira'ın ısınırken sakatlanması sonrası Trabzonspor'un en üretken oyuncusundan mahrum kalması takımı adına talihsizlikti.
Yine ilk bölümde Antalyaspor defans arkasına en az 3 kez etkili sarkarak Trabzonspor kalesinde etkili gözüktü.
***

İlk bölümde çift forvetine pozisyon hazırlayamayan Trabzonspor'da Yusuf'un etkili olduğu bölgeye kaymaları takımına dinamizm getirdi.
Bu hareketli anlarsa beraberlik golü de penaltı ile geldi.
Burak Yılmaz'ın VAR incelemesine takılan iki tartışmalı pozisyonunda özellikle Salih'le girdikleri pozisyonu VAR'ın müdahale yok şeklinde değerlendirmesi tartışma götürür bir konu.
VAR konusu hakemlik camiası konusunda geçmişte yaşanan tartışmaların boyutunu artık teknolojik aşamaya getirdi ve bu durum ilerleyen haftalarda daha da sıkıntı oluşturacak gibi duruyor.
Kaldırmayın denilen pozisyonlarda ofsayt bayrakları havada ne kadar daha uçuşacak ayrıca merak ediyorum.
Planlama da bu Antalyaspor karşısında değil ama geçen hafta kaybedilen iki puan daha da aranabilir.
Bu ligde bu sonuçlara taraftarlar kendini alıştırmalı.
Yoksa sürekli başa sarılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.