İtalya ikinci yarıda

Maçtan önce iki takımın teknik direktörleri belli ki düşünmüş taşınmış ve beraberliğin iyi sonuç olacağına karar vermiş. Maçın genelinde ve özellikle de ilk 1 saatinde pozisyona girmeye üşenen iki takım vardı.
İtalya Milli Takım Teknik Direktörü Antonio Conte, maça ilk karşılaşmadan farklı olarak Darmian yerine Florenzi ile başladı.
Ancak ters kanatta oynayan Florenzi, takımın düşük temposuna ilaç olamadı. İrlanda beraberliğinden sonra İtalya karşısına tedirgin çıktı İsveç. Bir yenilgiyle büyük sıkıntı yaşayacaklarını biliyordular. İrlanda maçında olduğu gibi en büyük silahları İbrahimovic'i tehlikeli bölgede buluşturmaya mecalleri yoktu. Bir takım 2 maç boyunca kaleyi bulan şut atamaz mı?
Conte, ikinci yarıda Candreva ile Florenzi'yi daha çok oyuna soktu. Hareketsiz İsveç'in bir tehdit oluşturamayacağını çözünce kanatlardan inmeye başladılar.
İbrahimovic tatile gelmiş
İsveç, pozisyon üretebilen Belçika'dan farklı bir takımdı. Conte'nin değişiklikleri de oyuna olumlu etki yaptı. İtalya'nın Eder'le kazandığı golde pası sonradan oyuna dahil olan Zaza verdi. İtalya böylelikle Belçika'dan sonra İsveç'i de yenip son 16'ya artık favorilerden biri olarak gidiyor.
Sıkı savunma ve istenince hücuma hızlı ve net çıkışlar. İtalya için iyi bir Avrupa Futbol Şampiyonası görünüyor ufukta.
Zlatan ve arkadaşları içinse yolun sonu mu geliyor? Belçika'yı yenmeleri şart.
Ama görünen köy kılavuz istemez. Şu ana kadar oynadıkları futbol içler acısı.
İbrahimovic de sanki tatile gelmiş gibi. Yenilgiye, kötü futbola isyan etmiyor.

ETİKETLER: Futbol
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.