Öylesine bir maç

Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi şansı var. UEFAAvrupa Ligi de garanti değil.
Orduspor'un kümede kalma şansı çok az ama dün gece kazansa o şans devam edecek. Hava güzel, seyirci güzel. İnönü'de bu haliyle şunun şurasında kaç maç kaldı oynanacak? Sahada biraz kıpırtı olsa ne güzel olacak! Yok ama. Ne Beşiktaş ne Orduspor'da o heyecan var.
Hafta boyu Beşiktaş'la ilgili haberlerin neredeyse hiçbiri işin teknik-taktik yanıyla ilgiliydi. O onu dedi, bu bunu dedi. Hoca kalıyor mu gidiyor mu? Bu muhabbetin ardından kendini sahaya adamış bir takım beklemek futbolculara haksızlık olur.
Yine Oğuzhan'ın ikinci yarıda oyuna girişiyle biraz kıpırdanma.
Onun dışında yine sakatlanıp çıkan oyuncular Beşiktaş'taydı.
Fernandes yine canı istediğinde vardı. Üçlü forvet bir ilk golde vardı iki-üç de pozisyoncukta.
Çünkü orta saha yapılanması kararında değildi dün akşam.
Yerli rotasyonu önemli
Orduspor biraz ilk yarıda sarstı Beşiktaş'ı. Halbuki rakibin başka başka işlerle meşguliyeti ve yumuşak orta saha heyecanlandırmalıydı onları.
Stancu'nun ilk yarıda peş peşe kaçırdığı iki gol pozisyonundan sonra kümede kalacaklarına olan mutları yok oldu herhalde.
Beşiktaş ligin kalanında biraz daha futbolla yatıp kalkmalı. O kolay gol atan takım gitmiş yerine başkası gelmiş sanki. Orduspor ise bu sezon yaşadıklarından ders çıkarmalı.
Ne kadar kariyerli bir hocanız olursa olsun yerli rotasyonunuzu zengin tutmazsanız işin sonunu getiremiyorsunuz. Onlar da getiremedi zaten.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.