Seyirci kazandık

Türkiye'de bir dünya rekoru denemesi izlemek ne kadar güzel bir duygu. O denemeye alkış tutan ellerin sesini duymak ne kadar inanılmaz bir şey.
Ataköy Spor Salonu'nda Yelena Isinbayeva'ın sonu istediği gibi bitmese de yaptığı dünya sırıkla atlama rekoru denemeleri herkesin içindeki atletizmseveri ortaya çıkardı. Yapmazlar, gelmezler, izlemezler değil gerçek.
Verirseniz, dünyanın en iyilerini getirirseniz herkesin ilgisini çeker. İşte Dünya Salon Atletizm Şampiyonası'nın 3 günü sonunda gelinen nokta budur.
YILDIZLARI TANITTI
Kadınlar uzun atlamada Amerikalı Brittney Reese, vatandaşı Janay Deloach'un son hakkındaki 6.99'una birkaç dakika içinde 7.23 ile yanıt vererek, "Öyle olmaz böyle olur" dedi. Erkekler 3 bin metrede 37 yaşındaki Bernard Lagat'ın Olimpiyat şampiyonluğuna soyunan Mo Farah ve eski vatandaşları olan Kenyalıları alt edişi izlenmesi gereken türden bir görüntüydü.
Yunanistan'dan gelen müthiş seyirci grubunun yüzünü güldüren genç Dimitrios Chondrokoukis'in yüksek atlama zaferi taze bir yıldızı bize tanıtırken 60 metrede Jamaikalı Veronica Campbell, Olimpyat'tan dünya şampiyonasına zengin altın koleksiyonunu daha da zenginleştirdi.
Çinli Liu Xiang büyük talihsizlikler yaşamış bir atlet. 2008'de kendi ülkesinde sakatlanıp final koşamaması ve sağlık sorunlarıyla uzun süre boğuşmasının ardından geçen yıl Daegu'da dünya ikincisi olmuştu. İstanbul, onun için bir yeniden doğuş olacaktı. Ama bu kez de Birleşik Amerikalı Aries Merritt 60 metre engellide altını kaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.