Keramet dizilişte değil

Galatasaray, Eskişehir'e gelirken son 9 maçta aldığı 27 puanı 30'a çıkarma niyetindeydi.
Ancak o 9 maçtaki şablondan Milan Baros'un sakatlığında Fatih Terim'in ne yapacağı merak konusuydu.
Deneyimli teknik adam, Elmander'in yanında Sercan'ı oynatmaktansa ligin ilk döneminde sıkıntı yaşadığı tek forvetli dizilişe döndü.
Sahanın zemini iki takım futbolcularının sağlıklı hücum etmesini engeller düzeydeydi.
Bir kaç iyi pasın ardından asıl kritik noktada zemin engelleyici bir faktör oldu.
Galatasaray bir türlü oyunu rakip sahaya yıkamadı. Galatasaray'ın en önemli hücum başlatıcısı Selçuk, Hürriyet ve Alper gibi oyuncuların kıskacından kurtulamadı.
Eskişehirspor ise artık Galatasaray'ın zayıf noktası olduğunu düşündüğünden mi yoksa kendi en güçlü bölge olduğundan mı bilemiyorum hep sol kanattan hücum ettiler.
Volkan, Dede, Tello üçlüsü özellikle ilk yarıda Galatasaray için sıkıntı kaynağı oldu.
Zarar etmedi
Maçın ilk yarısını izlerken Fatih Terim'e tek forvet konusunda eleştiri göndersek de ikinci yarıda Sercan'ın girişiyle hiçbir şeyin değişmediğini gördük.
Belki de keramet dizilişte değil Baros'taydı.
Tabiiki böyle galibiyet serileri sonsuza dek devam edemezdi.
Açıkça söylemek gerekirse dün akşamki hava ve saha koşullarında Eskişehir gibi zor bir deplasmanda 1 puan almak da Galatasaray'ın zarar hanesine yazılmayacaktır.
Ancak Milan Baros'un yokluğunda Galatasaray'ın sorunlar yaşayabileceğini dün net bir şekilde gördük.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.