Uzay gemisi bozuldu

IAAF'in yayıncı kuruluşların programı aksamasın diye koyduğu tek fodeparla diskalifiye kuralı bu kez hepimizi üzdü. Koskoca uzaylı Usain Bolt kim bilir artık fazla konsantrasyondan mıdır nedir gözle görülür netlikte hata yaptı. Tek hatanın bedeli açıktı: Diskalifiye.
O sırada IAAF başkanlığına yeniden seçilen Lamine Diack acaba neler düşünüyordu? Bu sporun dünya çapında popülaritesinin ya da moda deyimle marka değerinin sembolü Bolt yarışı ahlar vahlar arasında terk etti. Ya bu gelecek yıl Londra'da Olimpiyat finalinde tekrarlanırsa?
Belki de bu kuralın değişmesi için en büyük fırsat bu.
Blake'in hakkını yemeyelim
Tabii ki Yohan Blake'in hakkını yemeyelim.
Bolt'un genç antrenman partneri yarı finalde bu performansın sinyalini vermişti. Bolt gittikten sonra yarışmak da kolay değil. İhtiyar delikanlı Kim Collins o tecrübesiyle bronzu aldı mesela. Walter Dix belki Bolt'lu bir yarışta 10.08'le madalya alamazdı. Ama o şokla gelen yavaşlıkta gümüşü kaptı. Galiba uzun yıllar konuşulacak bir 100 metre finali oldu.
Erkekler 10 bin finali de harikaydı. Kenenisa Bekele 1 yılı aşkın süredir yarışmamanın bedelini ödedi. Britanyalı Mo Farah için altın yolu açık görünüyordu. Ama kimsenin aklına gelmeyen bir adam, bu yıl sadece 4 yarışta piste çıkan Etiyopyalı İbrahim Jeilan son 150'deki inanılmaz atağıyla onu gümüşte bıraktı. Bir cümle de Karin Melis Mey için. Bu kadar kötü bir dereceyle ilk 8'de yer alması bile bir lütuftu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.