Duygusal puan

Levent Tüzemen
Futbolda duygusallığa ve rehavete yer yoktur. Eğer bir futbolcu oyun içinde vereceği kararlarda duygusallığın esiri olursa hata yapma payı artar. Ben bu kadar çok top kaybının ve pas hatasının yapıldığı, pozisyonsuz, kısır bir Trabzon-
Galatasaray
maçı izlemedim.
Trabzon'un mazereti kupa yorgunluğu olabilir. Ancak, Galatasaraylı futbolcular Trabzonspor karşısında düşünce olarak ikiye bölünmüştü. Selçuk, Umut, Burak eski takımlarına karşı, Hamit ikizine karşı, Eboue de Fildişi'nden takımdaşına karşı normal düzeylerinin altındaydı. Pas verirken, şut atarken, orta yaparken duygusallığın etkisindeydiler.
Trabzon'da gol kralı olmuş Burak tribünlerin baskısını maç boyu hissetti. İlk yarıda kaçırdığı golde şut atmayıp çevre kontrolü yapsa ve arka direğe ortalasaydı Umut topla kaleye girerdi.
Fırsatı kaçırdılar
Oynadığı sürede şımarık bir görüntü çizen Amrabat, çalım atması gereken durumda ya şutu tercih etti ya da laubali ortalar yaptı. Orta yapması gerektiği yerde çalımı tercih edip gol olabilecek pozisyonları harcadı.
Amrabat zaten Rus Ruleti'ne benziyor; bazen rakibi vuruyor bazen de kendi takımını...
Galatasaraylı futbolcular, rakipleriyle arasındaki puan farkını arttıracakları bir maçı kazanma fırsatını ellerinin tersiyle itti.
İstekli, coşkulu değillerdi. Alınacak bir puan Galatasaray'ın ilk yarıyı lider bitirmesine yetiyordu.
Melo, Dany, Semih, Riera ve kaleci Muslera sorumlulukları ve dirençleriyle öne çıkarken Galatasaray'ın aldığı puanda pay sahibiydiler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.