F1'e ilgi azalıyor

Hüseyin Özkök spor@fotomac.com.tr
Formula 1, 2005 yılında ülkemizde yapılmaya başladığında büyük bir sevinçle karşılanmış ve seyirci tarafından da büyük ilgi görmüştü. Ancak başından beri bizzat içinde yer aldığım bu organizasyonda en az ilginin bu yılki yarışa olduğunu söyleyebilirim. Öyle ki, bırakın pist kenarındaki tribünleri ana tribün ve sadece davetlilerin girebildiği 'paddock'ta bile önceki yıllara nazaran hissedilir bir tenhalık göze çarpıyordu. Ayrıca önceki yıllarda şehir içinde belediye tarafından yapılan büyük tanıtımların bu yıl çok zayıf kaldığı da dikkatlerden kaçmadı. Tabii ki bu durum gelecek yıllar için yarışların ilgi azlığından dolayı Türkiye'den alınması tehlikesini de beraberinde getiriyor.
Hamilton geçti ama
Spor seyir kültürü konusunda çok ciddi sorunları olan ülkemizde futbol maçları bile dolu tribünler önünde oynanmazken, olimpiyatlara talip olup olmama konusu da bence ciddi olarak üzerinde tartışılması gereken bir durum. Yarışa gelince... Genel beklenti son 3 yılda 3 kez yarışa 1. sırada başlayan Massa'nın 3. kez İstanbul'da 1. geleceği şeklindeydi. Yarışın en güzel anlarından biri Hamilton'un, Massa'yı müthiş bir şekilde geçmesi oldu. Birinciliği bu manevra ile alan Hamilton avantajı eline geçirdi ancak '3'lü pit stop' stratejisi sonrası sadece 2 kez pite giren favori Massa'ya birinciliği bırakmak zorunda kaldı. Buna rağmen İngiliz pilot sezonun en iyi yarışını çıkardı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.