Trabzon burada

Hakan Kulaçoğlu hakan.kulacoglu@fotomac.com.tr
Hava soğuk ama tribünler bordo-mavi futbolseverle dolu. Saha ağır lâkin futbolun en harbisi sergide. Futbol kenti Trabzon 2016'da yok, 2010'da tam kadro sahnede. Oynamadan geçilen iki kupa maçından farklı bir takım vardı sahada; ilk dakikadan konsantre olan, baskı kuran, çok pas yapan, rakip kaleyi döven. Akın direnirken tek başına, Yanal'ın Konya, Broos'un G.Antep maçları gibi bir "Golsüzlük düşer mi Güneş'in payına?" diye düşünmedik değil, Umut çizgiyi aşıncaya kadar. İşte yağmurlu havalarda oynanır dediğimiz Trabzon futbolu. Şenol hocanın eli daha bir değmiş, kampın ikincisi yaramış gibi. Yine de temkinli olmak gerek. İlk Sivas galibiyeti nasıl yanıltmıştı herkesi. Ertuğral'ın güçsüz Afrika prototipine karşı iyi bir Avrupa ekibi görüntüsü kalıcı olur mu acaba?

Golden sonra dinlenme

Trabzon orta sahası, öne geçtikten sonra, en baştan bozuk olan rakibine benzedi. Biraz da yüksek temponun zorunlu kıldığı dinlenme yaşanırken, Cale'nin duran top için ters kademeye gittiği pozisyondan dönen top onu yedekleyen Selçuk'un ayağından bir şans golü oldu. İkinci yarının tümü dağınık geçti. Güneş'in orta sahaya beklenen müdahalesi Serkan'ın içeri kayışıydı. Sağ kanat akınları seyrelirken göbek direnci biraz arttı; ama Ceyhun takviyesi erken olabilirdi. Soldan gelen Trabzon yine çok kaçırdı. Savunmada da bazen zorlandı. Engin Baytar bozuk, Selçuk İnan yorgunken Colman kenara gitti. Ve maç Umut'lu, Teo'lu bitti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.