AİLEBAHÇE

Dr. Gürkan Kubilay gurkan.kubilay@fotomac.com.tr
1- 90+4 'te atmalar tesadüf değildi. Çünkü, son 15 dakikada 3. bölgede ligin en çok top kazanan takımını yaratmıştı ve rakibi boğuyordu Yanal.
2- Ligin ilk yarısında, attığı gollerin % 35'ini duran toptan atarak bu konuda Avrupa'nın bile en iyisi oluyordu takım.
3- Ligin 2. yarısında sakatlar artıp, duran top golleri azalınca bu sefer şut ve savunma arkası pasla gol tipine dönüyor, 'taktiği de duruma göre değiştiririm' diyordu ekip.
4- Ligin ilk yarısında maç başına 2.58 atıp, 1.13 gol yiyen takım, 2. yarıda attığı gol 2.13 'e düşünce savunmaya önem veriyor, 0.84 gol yiyerek atamadığını, "az yiyerek" dengeliyordu.
5- Takım tekmeye kafa koyan, birbirine yardım eden, dedikodusu olmayan, takımı için herşeyi yapan oyuncularla oynuyordu.
6- Normal günlerde bile Feneriumlara satış rekoru kırdıran, takımına 'Turbo' etkisi yapan bir taraftar takımı itiyordu.
7- Maç başına milletin 60-70 ikili mücadeleyi ancak kazandığı ligde, bu rakamı 100'lerin üzerine çıkaran bir savaşma ruhu ile takım mücadele ediyordu.
8- Bir aile idi onlar, taraftarından yönetimine, futbolcusundan, teknik adamına, sağlık ekibinden yardımcı kadrolara kadar.
9- AİLEBAHÇE olabilmek de analarının ak sütü kadar haklarının olduğu şampiyonluğu getiriyordu.
10- Rize maçı mı dediniz?
Oynamaları gereken maçı, oynamaları gerektiği gibi oynadılar, o kadar.

ETİKETLER: Fenerbahçe
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.