Jeton düştü mü?

Dr. Gürkan Kubilay gurkan.kubilay@fotomac.com.tr
Dakika 15'ti. F.Bahçe'nin kaleye tam 13 tane şutu vardı.Bunca yıldır dünya futbolunda hemen her ligin analizini yaptım ama 15 dakika 13 şut ve şut girişimine rastlamadım.
Aslında Fenerbahçe'nin bu maçtaki iştahının en belirgin işaretiydi bu.
Takım 16 dakikada yüzde 99'luk 4 gol fırsatını kaçırıyor, gol ise Bursalıların trajikomik hatasıyla geliyordu.
Salih virtüözdü. Hemen önümde oynayan Gökhan Gönül'ün bindirmelerini izlemekten ben yoruldum; o Kuyt ve Raul ile beraber koşmaktan yorulmadı.
Yanal takımı örgütlemiş
Takım, savunma arkasına pas ve hızlı oynama konusunda kesinlikle Ersun Yanal tarafından öğütlenmişti.
35-40 arası çıkışta yaptıkları top kayıpları dışında neredeyse hatasız oynadılar.
İştah, hırs, tempo, hız, teknik ne ararsan vardı.
İlk yarı özeti; bu Fenerbahçe ile oynayana Allah sabır ve kuvvet versin idi. İkinci yarı durdu Fener.
Bunda, hücuma hızlı adamlarını koyan ve önde basan Bursa kadar takımın Galatasaray maçını düşünmesinin de etkisi vardı.
Pozisyon vermediler
Salih'in 90 dakikayı kaldıramayacak fizik kondisyonu kadar, Emenike'nin savunmaya yardımsızlığı da etkendi.
Ancak duran toplar dışında pozisyon vermedi F.Bahçe.
Sonra da önce Sow'un Emenike ortaklığı, sonra da maçın en iyisi Raul'ün ara pasına Webo'nun plasesiyle kalan dakikaları formaliteye çevirdi.
Sonuç; Yanal büyük iş başardı. "Ersun Yanal takımları ikinci yarı düşer" diyenler:
Jeton düştü mü?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.