İşte Miroslav Stoch'un oynatılmama nedeni

Dr. Gürkan Kubilay gurkan.kubilay@fotomac.com.tr
FENERBAHÇE'de son günlerde en çok tartışılan konulardan biri bu... Stoch neden oynamıyor? Bu kadar yetenekli, bu kadar çabuk bir oyuncu neden takımda yer bulamıyor?
Hoca neden Dia'yı daha çok tercih ediyor?
Bazı rakamlara bakalım şimdi...
İlk 17 hafta Trabzon yaklaşık 240 faul yaparken , Fener 210'da kalmış...
Ama 17. haftadan bu haftaya kadar, bu kez Fener 210 faul, Trabzon 195 faul yapmış...
Yani ilk haftalarda rakipleri rahatsız etmeyen Fener, ikinci yarıda daha mücadeleci ve sertliğe yakın bir oyun tarzı benimsemiş...
Gelelim Stoch'a...
Kocaman, Stoch'a ligin ikinci yarısında 95 dakika süre vermiş... Ama bu sürede Slovak oyuncuya sadece 1 faul yapılmış... Daha doğrusu ''yapılabilmiş'' ... Çünkü Miroslav Stoch, riskli yerlere girmekten kaçınmış...
Hani Fenerliler'in ve Trabzonlu oyuncuların bu sene ''Tekmeye kafa koymaları'' var ya!
Stoch bu işlere pek bulaşmamış... Çekingen olmuş... Sert faul yapmaya gelen olursa, ürkek davranmış... Bunun da Aykut Kocaman'ın hoşuna gitmediğini düşünüyorum... ''Stoch maçın içinde daha çok riske girmeli'' diye düşünüyor Aykut hoca...
Aslında, onun içeri kat edip, sonra da attığı sert şutları çok beğeniyor...
Ama...
Ama... Tekmeye kafa koymayana ekmek yok Fenerbahçe'de...
O nedenle Stoch da ''kenarda kalacak ilk adam listesinden'' çıkmak istiyorsa çatır çatır mücadele etmeyi kafasına koymalı...
Koyar mı ?
Bu takımda kalmak istiyorsa koyar... Koymalı...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.