Tam isabet!

Cevdet Ünüvar cunuvar@gmail.com
Barış Dinçarslan, Çağdaş Sevinç, Barış Ertül, Efe Uysal, Ali Erim, İsmail Öztürk, Hüseyin Özkök, Fehmi Özgüler, Galip Öztürk, İsmet Badem, Murat Koç, İsmet Tahtalı, Erdem Kuzu, Çağdaş Doğan, Öyküm Kanbir, Bricci... Kim bu isimler, tanıyor musunuz? Birçoğunuz bu isimleri tanıyorsunuz tanımasına da yine de söyleyelim; Türkiye'nin gönül dostları, iddaacılar. Kazandırdıkları kuponlarla iddaa severlerin çok güvendikleri, kuponu ellerine aldıklarında hemen yanı başlarında görüverdikleri, buluverdikleri isimler, otoriteler. Her hafta en az 800 maçı, branşı karşılaştırmalı olarak inceliyor, irdeliyor ve tüm detaylarıyla önünüze taşıyorlar. Bildikleri kadar bilmedikleri kuponlar da var. Zaten hep onların dediği maçlar çıksa ne dedikodular çıkarılır, şaibeler üretilir. Yapılan şey, kantardaki güç dengelerine göre, oranlarına endeksli olarak tahminde bulunmak. Yani objektif kriterlerle doğruya yakını tahmin etmek, bilmek. Bu yıl iddaa'nın portföyü bir hayli genişledi. Futbolun yanına birçok amatör branşta dahil edildi. "Bu konu nereden çıktı, niye yazdınız?" diyenler çıkabilir. Söyleyeyim; Ankara'da taksiye bindim, şoför "Fotomaç'ın İddaalıyız ekine bakmadan kupon yapmam" deyince hem bu arkadaşlarımı tanıtmak, hem de okur adına onlara tercüman olmak istedim. Hep diyorsunuz ya, "Kazanmak için Fotomaç İddaalıyız yeter!" Doğru söze ne denir; iddaacıyız, iddaalıyız!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.