"En önemli markayız"

Ağaoğlu: “Camiamız için ikincilik veya dördüncülük asla başarı değil. Trabzonspor, Türkiye’nin en önemli markası”

Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu, TSYD Trabzon Dergisine konuştu. Samimi açıklamalarda bulundu. Ağaoğlu "Trabzonspor sadece şehrin değil Türkiye'nin en önemli markası. Hedeflerimiz tek değil. Bu şehrin insanlarının ve taraftarlarının sosyal sorumluluğunu omzumuzda taşıyoruz" dedi. Ağaoğlu, Trabzonspor'un başarıya susadığını belirtti ve şunları söyledi: "Son 3 sene, 4, 2 ve 4. sıralarda bitirdik. Şartlar ne olursa olsun bizim için bunlar başarı değil. Zaten camiada da şampiyonluk dışında hiçbir sıra başarı olarak kabul edilmiyor. Trabzonspor şampiyon olduğu zaman duygu patlaması yaşamayacağım. Hemen gelecek seneyi düşüneceğim. Şampiyonlar Ligi için nasıl bir kadro kuracağız onu planlayacağım"

Başkan olduktan sonra sosyal hayatım tamamen değişti.

Attığımız her gol, aldığımız her 3 puan. Oynadığımız iyi futbol, geriye düştüğümüz bir maçı çevirmek beni çok sevindiriyor.

İş hayatımda yaptığım hataların 10'da 1'ini Trabzonspor'da yapmadım. O kadar dikkatliyim.

İlk geldiğimizde "Önümüzdeki dönem şampiyonuz" desek gerçek olmaz hayalperestlik olurdu. Önce ekonomiyi düzelttik. Sonra da saha için başarılar geldi.

Futbol takımlarının La Liga modeli gibi yönetilmesini çok isterdim. Türkiye Futbol Federasyonu'nun maç takvimini belirleyip, transfer politikasını uygulamasını ve sorumluluklarının Milli Takım ile sınırlı kalmasını isterdim.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.