Trabzonspor'da Abdullah Avcı'nın stratejisi belli oldu! "Kazan ve bekle"

Son üç maçın ikisini kaybetse de hâlâ zirve şansı bulunan Trabzonspor, ince hesaplar yapıyor. Fırtına kendi karşılaşmalarını kazanıp rakiplerinin kaybetmesini bekleyecek.

Süper Lig'de sezonun boyu kısalırken zirve yarışındaki büyük heyecan devam ediyor. Teknik direktör Abdullah Avcı ile yakaladığı çıkışla zirve yarışına dahil olan Trabzonspor da bu takımların başında geliyor. Son üç maçın ikisini kaybeden Karadeniz devi, buna rağmen zirve umudunu kaybetmiş değil. 51 puanı bulunan bordo-mavililer kalan haftalar için şimdiden ince hesaplar yapmaya başladı. Süper Lig'de 12 maçı daha bulunan Fırtına, bu süreçte artık daha dikkatli olup kayıp yaşamadan ilerlemeyi ve rakiplerinin puan yitirmesini hedefleyecek.
ÖNCELİK İKİ KARŞILAŞMADA
Kalan haftalarda rakiplerinin birbirleriyle karşılaşacağını da hesaplayan Karadeniz Fırtınası bunu avantaja çevirmeye çalışacak. Teknik direktör Abdullah Avcı, oyuncularıyla yaptığı konuşmalarda üst üste iki maç kazanmaları halinde yeniden farklı hesaplar yapacaklarını hatırlatıyor. Avcı, özellikle önlerindeki Erzurumspor ve Ankaragücü karşılaşmalarının çok önemli olduğunu belirterek, "Bunlar kırılma maçlarımız olacaktır. Kayıpsız atlatırsak ligde yine işler değişir. Rakiplerimizin durumu ortada. Dikkatli olmalıyız" dediği öğrenildi.


DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.