Trabzonspor'da maliyet tablosu değişti ama puan tablosu değişmedi

Spor Toto Süper Lig'de yaşadığı şampiyonluklarla, Türk futboluna yeni bir boyut kazandıran Trabzonspor, ekonomik sıkıntılarla boğuştuğu dönemde radikal kararlara imza atarak takımın mali tablosunu değiştirirken, puan tablosunu ise değiştirmedi.

Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu ve yönetimi, futbol takımının maliyet giderlerinde köklü değişikliklere imza attı. FIFA ve UEFA nezdinde sıkıntılı günler geçiren Karadeniz ekibi, mali tablonun dip yaptığı dönemde yüksek maliyeti bulunan oyuncularından takımı arındırarak önümüzdeki sezonlara Trabzonspor'u taşıyabilecek mali disipline girdi. Bu planlama takımın güç kaybettiği eleştirilerini getirse de, 23. hafta itibarıyla bordo-mavili takım geçtiğimiz sezonla kıyaslandığında aynı puanı topladı.
Türkiye Kupası'nda da bir şey değişmedi
Geçtiğimiz sezon ise kadro derinliği açısından sıkıntı yaşamayan alternatifli isimlerle kupada yer alan bordo-mavililer, son 16 tur maçında sahasında Atiker Konyaspor ile 1-1 berabere kalırken deplasmanda ise 1-0 yenilerek kupaya veda etmişti. Bu sezon ise çeyrek finale kadar gelen Trabzonspor, Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Ümraniyespor'a 0-0'ın rövanşında 3-1 mağlup oldu ve kupaya çeyrek final maçında veda etti.
İŞTE TRABZONSPOR'UN MALİYET TABLOSU I TIKLAYIN

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.