Yeni 10 Mrabti

Transferin hareketli kulüplerinden Göz-Göz, 4. imza için hazırlanıyor. İzmir ekibi, Standard Liege’den 30 yaşındaki İsveçli Mrabti için şartlarını zorluyor

Süper Lig'in yeni ekibi Göztepe, dört koldan transfer çalışmalarını sürdürüyor. Teknik direktör Stoilov'un raporu doğrultusunda iç ve dış transferde hamleler yapan Göz-Göz, 10 numara için rotasını Belçika'ya çevirdi. Sol bek Djalma Silva, sağ bek Nazım Sangare, stoper Koray Günter, ön libero Isaac Solet'i transfer eden, Atletico Paranaense'den kiralanan Brezilyalı santrfor Romulo'nun kiralık sözleşmesini uzatan İzmir ekibi, Belçika temsilcisi Mechelen'in 30 yaşındaki Tunus asıllı İsveçli 10 numarası Abdallah Kerim Mrabti'yi radarına aldı.

KIRAN KIRANA PAZARLIK

Mrabti'nin sözleşmesi 2026'da bitecek. Göztepe'nin transfer görüşmelerine başladığı sarı-kırmızılı kulüp, yüksek bir bonservis talebinde bulundu. İki kulüp arasında kıran kırana bir pazarlık yaşandığı ve önümüzdeki günlerde somut adımların atılmasının beklendiği öğrenildi. Göztepe'nin Mrabti için tüm şartlarını zorladığı bildirildi. Tecrübeli hücumcu, geçen sezon 42 maçta 9 gol, 7 asist katkısıyla dikkatleri çekti. 2020'de İngiliz ekibi Birmingham'dan Mechelen'e transfer oldu. 3 kez İsveç Milli Takımı formasını giydi.

10 numara ve santrfor mevkiilerinde de oynayabilen Mrabti, sol kanat pozisyonunda da görev alabiliyor. 30 yaşındaki tecrübeli maestro, 2018'de İsveç'te Djurgardens formasıyla İsveç Kupası'nı da kazanmayı başar

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.