Sporu özledik

Passolig’in uygulaması Passo’nun 24-28 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirdiği ankete katılanların yüzde 89’u spor etkinliğine katılmayı özlediklerini dile getirdi

Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs sürecinde ertelenen etkinlikler içinde, en çok spor özlendi. Passolig'den alınan bilgiye göre Passo'nun 24-28 Nisan tarihlerinde 15 bin kişinin katıldığı ankette, spor etkinliklerine katılmayı çok özleyenlerin oranı yüzde 89 çıktı. Spor etkinliklerini işaretleyen katılımcıların üçte biri "Bugün maçlar seyircili oynansa, koşa koşa giderim" dedi. Sporseverler, pandeminin etkinlik tercihlerini ve bu etkinliklere katılımlarını nasıl etkilediğini yanıtladı.

KOŞANLAR VE TEDİRGİNLER

Sporseverlerin yüzde 94'ü "Özlediğin favori spor etkinliğin hangisi?" sorusunu futbol olarak seçti. Futbolu özleyen katılımcıların 32'si, "Şu an desteklediğin futbol takımının bir maçı olsa gider miydin?" sorusuna olumlu yanıt verdi. Yüzde 22'si ise 3 ay, yüzde 7'si 6 ay sonra "kendimi daha güvende hissedip giderim" görüşüne yer verirken, "Tedavi bulunana kadar gitmem" diyenler yüzde 32'lik kesimi oluşturdu. Futbola "koşa koşa giderim" diyenler yüzde 32, salonu tercih edenler ise yüzde 14 çıktı.

SEYİRCİLİ MAÇ!

Katılımcılar, "Seyircili mi, seyircisiz mi?" sorusuna yüzde 47 ile "Seyircili" cevabını yerirken, yüzde 31'i "Kısıtlanarak seyircili" dedi. Geri kalan yüzde 22 ise maçların seyircisiz olarak oynanması gerektiğini belirtti.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.