İstanbul herkesin dilinde!

Avrupa basını yarışa geniş yer ayırdı. “Türkiye’de, hiç durmayan ince yağış damgasını vurdu. Yarış büyük heyecana sahne oldu” denildi.

İstanbul'da düzenlenen Formula 1 Türkiye Grand Prix'si, Avrupa basınında geniş yankı uyandırdı. İngiliz medyasından BBC, Hamilton'ın yarış sırasında takımı Mercedes'in lastik değişimi çağrısını reddederek pit alanına gitmemesini eleştirerek, "Lewis Hamilton, Mercedes'i dinlemeyerek lastik değişimini geç yaptı ve muhtemel podyum veya yarışı kazanma şansını itti." değerlendirmesinde bulundu. Daily Mail ise "Sinirlerine hakim olamayan Hamilton, takımının pit alanına girme çağrısını dinlemeyerek dünya şampiyonluğu mücadelesinde ağır bir yara aldı" diye yazdı. İspanyol basınında, yarışla ilgili haberlerde, İspanyol pilotlar Sainz ve Alonso'nun yanı sıra ıslak pist, Hamilton ile Verstappen arasındaki liderlik mücadelesi öne çıkarıldı. Marca "Türkiye'de, hiç durmayan ince yağış damgasını vurdu" ifadesini kullandı.

İstanbul'da bu hafta sonu adeta Formula 1 rüzgarı esti. Intercity İstanbul Park'ın 8-10 Ekim tarihlerinde ev sahipliği yaptığı Formula 1 Rolex Turkish Grand Prix 2021 etkinliğine 3 gün boyunca toplam 190 bin kişi katıldı. Intercity Yönetim Kurulu Başkanı Vural Ak, geçen senenin ardından bu sene de yarışı kusursuz bir şekilde tamamlamanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.