MASTERCHEF İKİNCİ FİNALİST KİM OLDU? 27 Aralık MasterChef ikinci finalist kim oldu? MasterChef ikinci ceketi alan isim belli oldu!

Ekranların popüler yarışması MasterChef'te heyecan devam ediyor. MasterChef'in 27 Aralık'ta yayınlanan yeni bölümünde yarışmacılar birbirleriyle zorlu mücadeleye girerek ceketin sahibi olmak için yoğun çaba harcadılar. MasterChef izleyicileri arama motorlarında, "MasterChef ikinci finalist kim oldu? 27 Aralık MasterChef ikinci finalist belli oldu! Masterchef ikinci ceketi kim aldı?" gibi sorular aratılıyor. İşte MasterChef'te ikinci finalist...

MasterChef 2022 yarışmasında ikinci finalist belli oldu. 4 yarışmacı arasında geçen yarışmanın sonucunda 1 isim ikinci ceketi giydi ve finalist oldu. Peki ikinci ceketi kim giydi?

Takım oyunlarının sona ermesinden itibaren bireysel oyunlara geçilen MasterChef'te Burak, Kıvanç, Ayaz ve Görkem ikinci ceketi kazanmak için kozlarını paylaştı.

MASTERCHEF İLK FİNALİST KİM OLDU?

4 isim arasında geçen zorlu mücadelenin ardından şeflerden en yüksek puanı alan Ayaz, ikinci ceketi kazandı ve MasterChef'in ikinci finalisti oldu.

MASTERCHEF AYAZ GEÇER KİMDİR?

Ayaz Abdurrahman Geçer 23 yaşında ve aslen Siirtli'dir. Şırnak Silopi doğumlu olan Ayaz Abdurrahman Geçer 13 yaşından beri Ankara'da yaşamaktadır. Ankara'da bir restoranda çalışan Ayaz Abdurrahman Geçer Masterchef ilk turunda 3 evet alarak bir üst tura yükselmişti.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.