MasterChef kaptanlık oyununu kim kazandı? 3 Ekim Masterchef'te mavi takım kaptanı kim oldu? İşte kırmızı ve mavi takımlar...

MasterChef Türkiye'de, yeni haftanın kaptanları belli oldu. Danilo Zanna, Mehmet Yalçınkaya ve Somer Sivrioğlu, yarışmacılardan, çiğ köfte yapmalarını istedi. Çıkarılan tabakların değerlendirilmesinin ardından kaptanlar belli oldu ve mavi ile kırmızı takımlar oluştu. MasterChef kaptanlık oyunu kim kazandı? 3 Ekim Masterchef'te mavi takım kaptanı kim oldu? MasterChef Türkiye'de mavi ve kırmızı takımlar nasıl oluştu?

MASTERCHEF KAPTANLIĞI KİM KAZANDI?

MasterChef Türkiye 2022 yarışmasında yarışmacılar kaptanlık için kozlarını paylaştı. Danilo Zanna, Mehmet Yalçınkaya ve Somer Sivrioğlu, yarışmacıların çiğ köfte yapmasını istedi. Yarışmacıların çıkardıkları tabakların şefler tarafından değerlendirilmesinin ardından ilk dörde ise Çağatay, Burak Kaya, Serpilay, Burak kaldı. Jüri bu dört isim arasından kaptanlık düellosu için Burak Kaya ve Çağatay'ı seçti.

İki isim de düelloda 15 dakika içinde en çok lokma dökmek için yarıştılar. Düelloda başarılı olan Çağatay mavi takımın kaptanı oldu ve kırmızı takıma Burak Revanbahş'ı kaptan olarak tercih etti.

MASTERCHEF'TE TAKIMLAR NASIL OLUŞTU?

Mavi Takım

Çağatay (Kaptan), Büşra, Metin, Burak Kaya, Atike, Yağız, Tolga, Serpilay, Fatma Nur

Kırmızı Takım

Burak (Kaptan), Gamze, Tayfun, Görkem, Kıvanç, Barış, Ayaz, Şule

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.