MASTERCHEF ANA KADROYA GİREN 12. YARIŞMACI KİM OLACAK? | MasterChef 2022'de son önlüğün sahibi belli oluyor!

MasterChef 2022'de ana kadroya giren yarışmacılar elemeli olarak belirlenmeye devam ediyor ve 13 Ağustos Cumartesi akşamı kadroya girecek son yarışmacı belli oluyor. Jüri üyelerinden tam not olarak son önlüğü almaya hak kazanacak yarışmacının kim olacağı ise MasterChef'in sıkı takipçileri tarafından araştırılmaya devam ediyor. İşte MasterChef ana kadrosuna dair merak edilenler ve yarışmacılar...

MasterChef 2022'nin 13 Ağustos Cumartesi akşamı ekrana gelecek yeni bölümünde, ana kadroya girecek son yarışmacı belli olacak. Şeflerin beğenisini kazanarak ana kadroya girmeye hak kazanan ve son önlüğün sahibi olan yarışmacının kim olacağı araştırılmaya devam ederken; MasterChef 2022 39. bölümde belli olacak ana kadroya dair merak edilenler haberimizde...

MASTERCHEF 2022'DE ANA KADROYA GİREN 12. YARIŞMACI KİM OLACAK?

MasterChef 2022 ana kadrosuna giren 11. yarışmacının belli olmasının ardından, son önlüğün sahibi olacak yarışmacı merak edilmeye başladı. MasterChef'te ana kadroya giren 12. yarışmacının belli olmasının ardından, detaylar haberimizde yer alacak.

MASTERCHEF YARIŞMACILARI KİMLER, MASTERCHEF 2022 ANA KADROSUNDA YER ALAN İLK 11 İSİM BELLİ OLDU!

MasterChef 2022'nin ana kadrosuna giren isimler:

👨‍🍳👨‍🍳Metin

👨‍🍳👨‍🍳Gamze

👨‍🍳👨‍🍳Onur

👨‍🍳👨‍🍳Çağatay

👨‍🍳👨‍🍳Şeyma

👨‍🍳👨‍🍳Melih

👨‍🍳👨‍🍳Büşra

👨‍🍳👨‍🍳Fatmanur

👨‍🍳👨‍🍳Tayfun

👨‍🍳👨‍🍳Yağız

👨‍🍳👨‍🍳Burak

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.