Baby Shark Youtube'da rekor kırdı!

Baby Shark isimli çocuk şarkısı, 2016'da piyasaya çıktığından bu yana Youtube'da bir ilke imza attı. Hope Segoine tarafından seslendirilen şarkı 10 milyar izlenmeye ulaşan ilk YouTube videosu olarak tarihe geçti.

Güney Koreli Pinkfong şirketi tarafından kaydedilen akılda kalıcı çocuk şarkısı Baby Shark, YouTube'da tarihe geçti.

Koreli-Amerikalı şarkıcı Hope Segoine tarafından seslendirilen çocuk şarkısı, 10 milyar izlenmeye ulaşan ilk YouTube videosu oldu.

2019'DA DÜNYAYA YAYILDI
2016'da piyasaya çıktıktan sonra Asya ülkelerini etkisi altına alan şarkı 2019'da dünyaya yayıldı.

Şarkı, basitliğiyle akıllara kazınırken, eğlenceli dansı da taklit edilmeye başlandı.

Baby Shark şarkısı o kadar popüler oldu ki Billboard'un Top 40 listesine girdi.

Öyle ki Jason Sudeikis'in oynadığı Ted Lasso dizisinde Jamie Tartt karakteri için de şarkının melodisi kullanıldı.

2020'DE REKOR KIRMIŞTI
Baby Shark 2020 yılında Porto Rikolu pop yıldızları Luis Fonsi ve Daddy Yankee'nin Despacito adlı parçasını geride bırakmış, platformun en çok izlenen videosu olarak rekor kırmıştı.

İŞKENCE MALZEMESİ DE OLMUŞTU
Akılda kalıcı olması nedeniyle çocukların ve ebeveynlerin dilinden düşmeyen şarkı 2020 yılında 'işkence' malzemesi de olmuştu. ABD'nin Oklahoma eyaletinde teğmen Christopher Hendershott ile Christian Miles ve Gregory Butler, mahkumlara Baby Shark şarkısını defalarca dinletip eziyet ettikleri suçlamasıyla hakim karşısına çıkmıştı.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.