Göztepe'den 250. galibiyet

Süper Lig'de 26. sezonunu geçiren Göztepe, Bursaspor'u 2-1 yenerek lig tarihindeki 250. galibiyetine ulaştı.

Ligin 29. haftasında Bursaspor'u 2-1 mağlup eden Göztepe, geride kalan maçlarda 12 galibiyet, 7 beraberlik ve 10 mağlubiyet aldı. Haftayı 43 puanla 7. sırada geçen sarı-kırmızılı ekip, 42 gol atıp, kalesinde 47 gol gördü.

Göztepe, 2002-2003'te veda ettikten sonra bu sezon döndüğü ligde 26. kez mücadele ediyor. Lig tarihinde 250. galibiyetini Bursaspor karşısında alan Göztepe, ligde şimdiye kadar 56 takımla karşılaştı.

Sarı-kırmızılı ekip, bu takımlardan 7'sine karşı galibiyet elde edemedi. Göztepe, daha önce 6 maçta karşılaştığı Denizlispor, 4 müsabakada mücadele ettiği Adalet ve ikişer karşılaşmaya çıktığı Aytemiz Alanyaspor, Balıkesirspor, Erzurumspor, Medipol Başakşehir ve Yimpaş Yozgatspor'u yenemedi.

NABİL GHİLAS'TAN 3. GOL
Bu sezon fazla forma giyemeyen Nabil Ghilas, dün Bursaspor karşısında Demba Ba'nın sakatlığı nedeniyle ilk 11'de mücadele etti. Bu sezon daha önce 3. haftada Trabzonspor ve 11. haftadaki Beşiktaş maçlarında birer golü bulunan Ghilas, dün takımının ilk golüne imza attı. Ghilas, bu sezon 3. golünü kaydetti.

Oyuna sonradan dahil olan Tayfur Bingöl ise takımının 2. golünü attı. Tayfur Bingöl, bu sezon 5. golüne ulaştı.

Dünkü maçta sarı kart gören ve cezalı duruma düşen Tayfur Bingöl, 22 Nisan Pazar günkü Teleset Mobilya Akhisarspor maçında forma giyemeyecek.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.