Yellow Friday: 5 milyon TL Grey Weekend: 5.2 milyon TL

Mustafa Cengiz başkanlığındaki yönetim, seçimi kazandığı gri oy pusulasını fırsata çevirdi.

GS Store mağazalarında 3 gün süren 'Grey Weekend (Gri Hafta Sonu)' kampanyasına taraftarlar büyük ilgi gösterdi. 3 günlük satış sonucunda stoklar eridi. Sarı-kırmızılı kulübe bağlı 27 GS Store mağazasında 146 bin 904 adet ürünle 5.2 milyon TL ciro gerçekleşti ve 130 bin ürünle 5 milyon TL'yi gören Seçim sonrasında Galatasaray taraftarı üç gün boyunca mağazalara akın etti. Yellow Friday kampanyası geçildi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.