Taktik ideal değil

Kalecisi 95 doğumlu... En uçta oynayan santrforu, o da 94 doğumlu.
Genç yaş ortalaması 22.7 deniyor. Ama bir o kadar da dinamik ve gördüğüm en iyi kontratak takımlarından birisi.
Galatasaray ideal kadrosuyla çıkarken, taktiği ideal miydi (4-3-1-2) o soru işareti. Avrupa maçlarında bunu oynamak zordur.
Çabuk çıkan, özellikle kenardan gelen takımlar hep tehlikeli olurlar ve izlediğimiz Anderlecht'e karşı maçı kazanman için oyunun başında gol atman lazım.
Oyunun 0-0 devam etmesi Anderlecht'in yani kontratağı iyi yapan takımın avantajıdır. Galatasaray bunun sıkıntısını yaşadı.
Hem hücumda fazla pozisyon bulamadı hem de çıkışlarda pozisyon yedi. Anderlecht'in temposu Allah'tan son dakikalarda biraz düştü.
Altın bir gol attı
Hücum oyuncuları biraz fizikleri düştüğü için son paslarda veya son vuruşlarda etkisiz kaldılar. 90. dakika 4'e 2 Galatasaray'ı yakalamalarına rağmen değerlendiremiyince Chedjou yoktan var ettiği sıfıra çıkardığı topla golü buldu.
Bu gol bu maç için altın bir gol. Bu maçtan çıkan bir puan iyi. En azından iddian devam ediyor. Eskişehir maçındaki organizasyon pozisyonlarını dün de yaşadı.
Felipe Melo yüksek motivasyonuna çok iyi bir performans gösterdi.
Sahanın en iyi oyuncusuydu.
Galatasaray, Avrupa maçlarında yapması gereken en önemli şey oyun insiyatifini hep elinde tutması lazım.
Bu şablonla zor gözüküyor.
Mutlaka hıza hızla karşılık değil insiyatif kullanıp biraz daha Avrupa maçlarında pas takımı haline dönüşmesi lazım.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.