'Yeni Messi' Cimbom yolunda

Teknik direktör Terim'in isteği üzerine sarı-kırmızılı takımın, gizli bir şekilde yürüttüğü görüşmeler sonunda önemli yol aldığı ve Dnipro ile anlaşma noktasına geldiği öğrenildi

Galatasaray'la ilgili sürpriz iddia... Teknik direktör Fatih Terim'in yönetimden kanatlara takviye istediği biliniyordu ve ortada uzun bir süre Manchester United'dan Luis Nani ve Schalke'den Jefferson Farfan isimleri dolaşmıştı. Sarı-kırmızılı ekibin bu oyuncularla da ilgilenmesine karşın esas gözdesinin 'Ukrayna'nın Messi'si' olarak lanse edilen Yehven Konoplyanka olduğu ortaya çıktı.
İstanbul'da buluşmuşlar
Önce Nani sonra da Farfan konusunda basına farklı haberler veren sarı-kırmızılı yöneticilerin, 23 yaşındaki Konoplyanka konusunda önemli aşama kaydettikleri bildirildi. Ukrayna'nın Novini Ukraini haber ajansı Galatasaray'ın yanı sıra Arsenal ve Manchester United'ın da bu oyuncu ile ilgilendiğini ileri sürse de bu kulüp isimlerinin Dnipro yönetimi tarafından fiyat artırmak için bilinçli olarak sızdırıldığı öğrenildi. Galatasaray'ın eski oyuncusu Arda Turan'a da benzetilen, iki kanatta ve orta sahada hücuma dönük olarak forma giyen Konoplyanka'ya Fatih Terim'in çok sıcak baktığı belirtiliyor. Tecrübeli hocanın, genç oyuncuyu geçen sezondan beri istediği hatta babasını İstanbul'a davet ederek bir görüşme yaptığı da gelen bilgiler arasında... Konoplyanka'nın maliyetinin 10 milyon euro civarında olduğu bildirildi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.