Fenerbahçe'den 28. şampiyonluk paylaşımı!

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Fenerbahçe, geçtiğimiz günlerde Türkiye Futbol Federasyonu'na 1959 yılından önceki şampiyonlukların da sayılması için başvuruda bulunmuştu. Sarı-lacivertliler bu başvurunun ardından kamuoyunu bilgilendirmeye yönelik bir paylaşımda bulundu.

1959 yılı öncesinde kazandığı 9 şampiyonluğun Süper Lig'e dahil edilmesi, bundan doğan maddi ve manevi taleplerinin karşılanması için TFF'ye başvuran Fenerbahçe'den yeni bir paylaşım geldi.
Kulübün resmi twitter adresinden şu paylaşım yapıldı;
"Türkiye Futbol Birinciliği ve Milli Küme şampiyonları Türkiye'yi Şampiyon Kulüpler Kupası'nda (Bugünkü Şampiyonlar Ligi) temsil etmedi. Bu yüzden ulusal şampiyonluk hesabına katılamazlar -YANLIŞ-)
Bu iki organizasyonun şampiyonları Şampiyonlar Ligi'ne katılmadı çünkü Şampiyonlar Ligi henüz başlamamıştı! Şampiyonlar Ligi, UEFA'nın 1954 yılında kurulmasının ardından ilk defa 1955-56 sezonunda düzenlendi. Türkiye Futbol Birincilğini ve Milli Küme dönemi ise 1924-1951 arasını kapsıyor. Dolayısıyla UEFA'nın kurulmasından ve Şampiyonlar Ligi'nin oynanmaya başlamasındanh önceki bir dönemdeki ulusal şampiyonların sırf bu sebepten ötürü sayılmaması akla ve mantığa aykırıdır. Dünya'da hiçbir ülke ulusal şampiyonluklarının sayımını kulüpler arasındaki uluslararası turnuvaların başlama tarihine dayandırmaz. Öyle olsa Avrupa Liglerinin hepsinde şampiyonluklar sayılmaya 1955-56 sezonunda başlardı -DOGRU-)

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.