Fenerbahçe, geçen yıl sosyal medyada en çok etkileşim alan Türk kulübü oldu. Sarı-lacivertliler, 1 Ocak 2020-23 Aralık 2020 tarihleri aralığında Twitter'da 4 milyon 377 bin etkileşim ile zirvede yer aldı.
Fenerbahçe, geçen yıl sosyal medyada en çok etkileşim alan Türk kulübü oldu. Sarı-lacivertliler, 1 Ocak 2020-23 Aralık 2020 tarihleri aralığında Twitter'da 4 milyon 377 bin etkileşim ile zirvede yer aldı. Sarı-lacivertlileri 3 milyon etkileşimle Galatasaray, 2 milyon 269 bin etkileşimle Beşiktaş, 901 bin etkileşimle Trabzonspor takip etti.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.