Twitter’da şampiyon

Fenerbahçe, geçen yıl sosyal medyada en çok etkileşim alan Türk kulübü oldu. Sarı-lacivertliler, 1 Ocak 2020-23 Aralık 2020 tarihleri aralığında Twitter'da 4 milyon 377 bin etkileşim ile zirvede yer aldı.

Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 14 Ocak 2021 Perşembe 06:50
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.