Football Manager 2022 çıktı! İşte FM 22 fiyatı ve özellikleri

Futbolseverlerin her yıl merakla beklediği Football Manager'in yeni oyunu çıktı. 9 Kasım'da piyasaya sunulan FM 2022, ilk günden indirilme rekoru kırdı. Peki FM 2022'de geçtiğimiz yıla oranla neler değişti? FM 22'nin fiyatı ne kadar? İşte detaylar...

Geçtiğimiz yıl çıkan Football Manager 2021 ile serinin tanınırlığını daha da artıran Sports Interactive ve oyuncular için beklenen gün geldi. Football Manager 2022, açık beta sürecinin ardından tam sürüm olarak yayınlandı. Oyun, Xbox One, Xbox Series X/S, PC, iOS ve Android platformlarında oynanabilir hale geldi.

Football Manager 2022, serinin önceki oyunlarında olduğu gibi bir kulüp oluşturarak bu kulübü en iyiler arasına sokmanızı hedefliyor. Toplamda 120'den fazla futbol liginin ve 500 binden fazla futbol oyuncusunun olduğu oyunda hangi yönde ilerleyeceğiniz, bir kulüp olarak ne amaçlayacağınız ve bu amaca ulaşıp ulaşmayacağınız tamamen sizin elinizde.

Football Manager 2022, bir önceki seriye göre gözle fark edilmesi zor, ancak temel değişikliklere ev sahipliği yapıyor. Oyunun maç motoru bu yıl önemli ölçüde geliştirildi. Bununla birlikte oyunun animasyon motoru da yenilendi. Oyuncular, yeni motor sayesinde daha gerçekçi bir şekilde hareket ediyorlar. Bunların yanı sıra elbette grafikler ve yapay zekada da geliştirmeler yapıldı.

Football Manager 2022, PC'de ve Xbox'ta 299 TL, Android'de 89,99 TL ve iOS'taysa 109,99 TL'den satışa sunuldu.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.