Avrupa Ligi organizasyonlarına 6 Türk takımı katılacak

Basketbolda THY Avrupa Ligi ve ULEB Avrupa Kupası'nda 2018-2019 sezonunda 6 Türk takımı mücadele edecek.

Organizasyonun internet sitesinden yapılan açıklamada, gelecek sezon THY Avrupa Ligi'nde mücadele edecek 16 ve ULEB Avrupa Kupası'nda yer alacak 24 takımın belirlendiği bildirildi.

Türkiye'yi 2018-2019 sezonunda THY Avrupa Ligi'nde Anadolu Efes, Fenerbahçe ve Darüşşafaka temsil edecek.

ULEB Avrupa Kupası'nda ise önümüzdeki sezon Türk temsilcileri Galatasaray, TOFAŞ ve Türk Telekom yer alacak.

THY Avrupa Ligi'nde 2018-2019 sezonunda mücadele edecek 16 takım ve ülkeleri şöyle:

Anadolu Efes, Fenerbahçe, Darüşşafaka (Türkiye), Buducnost VOLI (Karadağ), Bayern Münih (Almanya), Olympiakos, Panathinaikos Superfoods (Yunanistan), Maccabi FOX (İsrail), AX Armani Exchange Olimpia Milan (İtalya), Zalgiris (Litvanya), CSKA Moskova, Khimki (Rusya), Barcelona Lassa, Baskonia, Real Madrid, Herbalife Gran Canaria (İspanya).

ULEB Avrupa Kupası'nda 2018-2019'da yer alacak 24 takım ve ülkeleri şöyle:

Galatasaray, TOFAŞ, Türk Telekom (Türkiye), Kızılyıldız MTS, Partizan (Sırbistan), Cedevita (Hırvatistan), Mornar Bar (Karadağ), Monaco, Limoges, ASVEL (Fransa), ALBA Berlin, Ratiopharm Ulm, Fraport Skyliners (Almanya), Dolomiti Energia, Brescia, Fiat Turin (İtalya), Lietuvos Rytas (Litvanya), Asseco Gdynia (Polonya), Zenit, UNICS Kazan, Lokomotiv Kuban (Rusya), Valencia, Unicaja Malaga (İspanya), MoraBanc Andorra (Andorra).

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.