Adresleri alalım!

Doping kontrollerinde yaşanan sıkıntıların ortadan kaldırılması için 'Sporcu nerede!' uygulaması Türkiye'de de devreye sokuldu. TMOK, 124 atletin iletişim bilgisini istedi

Doping kontrollerinde yaşanan sıkıntıların ardından "sporcu nerede formu"nu uygulamaya koyma kararı alan Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi Dopingle Mücadele Komisyonu, harekete geçti. Doping kontrolleri sırasında kamp yetkilileri ile gerginlik yaşanması ve bazı sporcuların numune vermeden kamptan ayrılması gibi sıkıntılarla karşı karşıya kalmak istemeyen komisyon, IAAF tarafından da uygulanan "sporcu nerede formu"na geçebilmek için kolları sıvadı. Sporcuların belirli dönemlerde, günün belirli bir saatinde bulunacakları açık adres ve iletişim bilgilerinin yanı sıra kamp ve müsabaka tarih ve yerlerinin kayıt altına alındığı uygulamada yetkililer, sporcuya haber vermeksizin istediği tarih ve yerde numune alımı yapabiliyor. Uygulama için bir test havuzu oluşturuluyor ve sporcu bilgileri bu havuzda toplanıyor. Komisyonun test havuzuna koymak ve takibe almak üzere 124 sporcu belirlediği ve bu sporcularla ilgili bilgileri iletmesi için Atletizm Federasyonu'na 20 Mayıs'a kadar süre tanıdığı öğrenildi. Doping şüphesi bulunan Aslı Çakır ve Nevin Yanıt, 18 Türk atletin bulunduğu IAAF'ın listesinden 3 gün önce çıkarılmıştı.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.