Yapılan açıklamada, Grundig logosunun 2011-2012 ve 2012-2013 sezonlarında Almanya Süper Kupası da dahil olmak üzere Bundesliga ve Bundesliga 2 maçlarında yer alacağı bildirildi.
Sponsorluk kapsamında Grundig'in, DFL'nin (Almanya Futbol Ligi Birliği) yayın prodüksiyon birimi ve merkez ofisi için son teknolojiyle üretilmiş televizyonlar da sağlayacağı ifade edildi.
Grundig Intermedia GmbH Genel Müdürü Murat Şahin, bu ortaklığın markaları için önemli bir kilometre taşı olduğunu belirterek, ''Bundesliga sadece Almanya'da değil, aynı zamanda uluslararası alanda da yakından izlenen önemli bir lig. Bu sponsorluk başta futbola düşkün Almanlar olmak üzere dünyadaki milyonlarca futbol izleyicisi arasında popülerliğimizi arttıracaktır'' ifadelerini kullandı.