'Cesare'tin varsa gidersin!
Gazete manşetlerine göre Dortmund krizdeymiş. Dortmund bir daha böyle yakalanmazmış. Formsuz Dortmund buysa, formda Dortmund'u görmek bile istemem! Maç öncesi Alman ekibi favoriydi ama Prandelli, Galatasaray'ı resmen bitirdi. İtalyan hoca ya gitmek istiyor ya da dalga geçiyor.
İtalyan'ın saçmalıklarına göz atalım:
1) Fenerbahçe'yi 3 gün önce yenen kadrodan Veysel ile Olcan yedeklerde bile yok. 12 milyon euro'luk Bruma da şaşırtıcı biçimde tribünde oturuyor. Hani Galatasaray kanatlardan oynayacaktı.
Palavraymış!
2) Fenerbahçe maçında oyuna girdikten sonra takıma pozitif enerji katan Emre Çolak ile Umut Bulut haksız bir biçimde kulübede oturuyor. Yani Fenerbahçe galibiyetinde imzası bulunan 5 futbolcu Dortmund önünde yok. Adaletsiz bir tutum.
3) 1 Ekim'de Arsenal'e karşı forma giyen ve ligde maç bile oynamayan Pandev 21 gün sonra Prandelli'nin torpiliyle yine bir Avrupa maçında ilk onbirde. Ve o rezil Pandev oyundan çıkıncaya kadar top bile tutamıyor. G.Saray'ın yediği ilk gol de Pandev'in verdiği yanlış pas sonrası geliyor.
Umut'un suçu Türk olmak mı?
Bu utanç Aysal'a ait
Gelelim maça; Dortmund 18 dakikada skoru 2-0 yapıyor. Rakip arkasına atılacak topları kovalayan çaresiz Burak 28'de bu şansı buluyor ama savrukluğu yüzünden golü atamıyor.
Prandelli ise G.Saray sanki galipmiş gibi davranıyor. Ve değişiklikleri marifetmiş gibi 60'da yapıyor. Emre Çolak ve Umut Bulut'un girmesi gerekirken Prandelli bir başka torpillisi Dzemali'yi oyuna Yasin'le birlikte alıyor; Hamit ile Telles çıkıyor. İtalyan ne yapıyor; Tarık'ı sola çekip Yasin'i Balıkesir'deki gibi sağ bek yapıyor.
Tam rezalet!..
Prandelli'nin bu yaptıkları G.Saray ile dalga geçmektir. 270 dakikada G.Saray, Prandelli sayesinde kalesinde 9 gol gördü.
Utanç verici. Prandelli, çöken İtalyan futbolu için zaten merhem olsaydı; İtalyanlar başına Prandelli'yi sürerdi.
G.Saray'dan apar topar giden Ünal Aysal giderken yanına Prandelli'ye de alıp gitmelidir. Çünkü İtalyan felaketini G.Saray'ın başına musallat eden Aysal'dır.
Bu utanç öncelikle Ünal Aysal'a aittir.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.