Beşiktaş - Fenerbahçe Kaybetmeyi öğrenmesini öğret ona ve hem de kazanmaktan neşe duymayı... Kıskançlıktan uzaklara yönelt onu, sessiz kahkahaların gizemini öğret ona... Eğer yapabilirsen ona mucizeleri öğret... Fakat ona sessiz zamanlar da tanı... Hata yapmanın hile yapmaktan çok daha onurlu olduğunu öğret ona... Kendi fikirlerine inanmasını öğret, herkes ona yanlış olduğunu söylediğinde dahi... Nazik insanlara karşı nazik, sert olanlara karşı sert olmasını öğret ona... Eğer yapabilirsen, üzüldüğünde bile nasıl gülümseyeceğini öğret ona... Gözyaşlarında hiçbir utanç olmadığını öğret... Ve eğer kendisinin haklı olduğuna inanıyorsa, dimdik ayakta durup savaşmasını öğret... Bırak sabırsız olacak kadar cesarete sahip olsun, bırak cesur olacak kadar sabrı olsun... Ne kadarını yapabilirsin bir bak...
(Bu mektup, eski ABD Başkanı Abraham Lincoln'ün, oğlunun öğretmenine yazdığı mektuptur. Mektup, yıllardan beri birçok dile çevrilerek okunmaya devam ediyor... Kısaltılmıştır...)
Saat: 20:00 Hakem: Fırat Aydınus Stat: BJK İnönü Yayın: Lig TV
***
Hesap zamanı
Beşiktaş, lider önünde elde edeceği zafer ile zirveye bir adım daha yaklaşmayı hedefliyor.
"Dur" diyecek Beşiktaş , bu akşam Fenerbahçe karşısına "zafer" parolasıyla çıkıyor. Son 6 haftada aldığı galibiyetlerle zirveye ortak olan siyah-beyazlı takım, lideri eli boş gönderip, şampiyonluk iddiasını güçlendirmek amacında. Rakibi karşısında ligde son 8 maçta 6 mağlubiyet 2 beraberlik alan Beşiktaş, İnönü Stadı'ndaki kötü gidişata
da son noktayı koymak istiyor. Kartal, Fenerbahçe'ye karşı ligde evinde oynadığı son 4 maçı da yitirdi. Kanatlanacak Siyah -beyazlı takımın yaptığı taktik çalışmalarında öncelikle kanatlara ağırlık verdiği öğrenildi. Teknik direktör Mustafa Denizli'nin oyuncularına sıkı pres yaptıracağı ve F.Bahçe'nin yıldızı Alex'i durdurma görevini Ernst'e verdiği ifade edildi. Denizli'nin taktik idmanı sonrası oyuncularıyla özel toplantı yaptığı ve "Geçmişe değil geleceğe bakın. Bu bir fırsattır. Bunu en iyi şekilde değerlendirin" diyerek motive ettiği belirtildi.